Indmeldelse

Indmeldelse i Sheltieklubben

Ved ønske om medlemskab af Dansk Shetland Sheepdog Klub indbetales der på klubbens bankkonto: regnr: 1551, konto: 0000062030, og så udfylde nedenstående blanket.
For udenlandsk medlemskab: IBAN: DK5630000000062030, BIC (swift-adresse): DABADKKK

Et medlemskab følger kalenderåret. Det vil sige fra 1. januar til og med 31. december. Efter 1. juli er prisen for medlemskabet halv pris. HUSK melder du dig ind 1. november koster det 200kr frem til og med 31. december, hvorefter du vil modtage et PBS indbetalingskort til det nye år

Med tydelig angivelse af navn, og arten af medlemskab (hoved/husstand/udenlandsk/opdrætter).

Bemærk! Opdrættere har mulighed for at melde hvalpekøbere ind til halv pris. Det er kun opdrætter der kan melde Deres hvalpekøber ind til halv pris.

• Kun den med DKK’s opdrætteruddannelse og/eller kennelmærke betegnes som opdrætter i Dansk Shetland Sheepdog Klub

Meld dig ind

Bemærk:Dit medlemskab er først aktivt, når du har indbetalt kontingent!
    Se priser her *
    Bemærk:Men kan kun være husstandmedlem når hovedmedlem bor på sammen adresse!
    *
    Bemærk:Det er kun en opdrætter der kan indmelde et medlen igennem opdrætter!HUSK At spørge dimn hvalpekøber om de allerede er medlem!
    *